2006-01-12

Vant-prov


Jag har börjat att provsticka vantmönstret som jag skickat efter från Britt Andersson. Jätteroligt!

Material + beskrivning inkl. frakt kostar bara 100 kr!!!!!!

Idag skiner solen och snön håller på att försvinna. Kan låta bra, men, DET ÄR HALT, ISGATA PÅ VÅR BYGATA! Förenat med stor risk att ramla!

Jag önskar lite bättre väghållning i vår vägförening, mera sand åt folket!

Tyvärr är jag fortfarande genomförkyld och har feber. Men, glädjen i livet, stickningen, finns ju inomhus också. Borde göra så mycket annat, städa t ex, men vad sjutton, lite damm har ingen dött av.

BÄTTRE LITE SKIT I HÖRNEN ÄN ETT RENT HELVETE!

2 kommentarer:

annakarin sa...

är det du som stickat vantarna på bilden? jättefina, säljer du oxå?

Helena Stickglad sa...

Bilden är från Britt Anderssons hemsida.
Jag stickar enbart för nöjes skull. Att sticka för försäljning är ekonomiskt ohållbart. Ingen vill betala för det arbete det innebär att handsticka.