2007-05-12

LYCKLIG IGEN!!

Jag har fått tillbaka mina pengar som en internetbedragare tagit från mitt Mastercard!!!!!
Nästan 10.000 kr. Pengarna stals samma dag som jag lades in på sjukhus för ryggoperation.
Mitt Mastercard använde jag inte förrän den 7/5 och då upptäckte jag att jag hade några hundra kvar. Snabb kontakt med min bank för att stoppa kortet. Jag vill rikta ett mycket stort tack till PAYSON AB som har sett till att hålla mig skadeslös och betalat tillbaka det stora belopp som bedragaren kom över. Jag har naturligtvis polisanmält saken och det ska bli spännande att se vad som händer!
En uppmaning till er alla KOLLA ERA KONTON!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis.

biaweb.se sa...

Hej!
Vilken mardröm att bli bestulen på pengar som man har på banken! Och vilken lycka att du fick tillbaka vad någon tagit ifrån dig!
Hoppas att ni mår bra nu efter era operationer!
Ha en trivsam helg!
Kram/Bia