2009-05-23

Jag stickar och stickar!!

Tro inte att jag slutat att sticka! Felet är som vanligt att jag har så många projekt på gång att inget blir färdigt.

Får nya idéer hela tiden och otålig som jag är måste allt provas direkt!

Nu är det trädgården som tar lite tid också. Idag har jag varit på vårmarknad i byn och där köpte jag en hel del utplanteringsväxter. Imorgon är det dags att bestämma var de skall bo i sommar.

Tyvärr tillåter inte min hälsa att jag jobbar så lång stund i taget med min trädgård, men med envishet kommer man långt!

Nu skall jag vila en stund, sedan SKA jag göra något Ufo till ett Fo!!

2 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Hej
Jag känner verkligen igen mej i de du skriver. vihar nog snarlika besvär du och jag.
Verkar ialla fall som om vi har samma laster, hunden stickningen och trädgården =)

Ha en go helg.
Eva.

Inger sa...

Nu är det fyra veckor sen jag var på Öland och jag längtar efter att komma dit igenI år missade jag gullvivorna alldeles.De syntes bara som små kortskaftade blommor när jag var där.